دانلود CorelDRAW Graphics Suite X6 - نرم افزار طراحی برداری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود CorelDRAW Graphics Suite X6 - نرم افزار طراحی برداری
نوشته شده در یک شنبه 6 فروردين 1391
بازدید : 1079
نویسنده : امير محمدي
دانلود CorelDRAW Graphics Suite X6 - نرم افزار طراحی برداری

پس از گذشت يه دوره نسبتا طولاني كه بيش از 1 سال است ،‌ بالاخره شركت Corel دست به كار شده و جديدترين نسخه از نرم افزار طراحي هاي برداري كه Corel Draw نام دارد را براي استفاده كاربران عرضه نمود. معروف ترين نرم افزاري كه مي توان در اين زمينه نام برد و اين نسخه هم كه CorelDRAW Graphics Suite X6 نام دارد علاوه بر امکانات قبلی حالا محصول جدید Corel قابلیت های جدید و منحصر به فردی را به کاربرانش ارائه می دهد تا طراحی های دو بعدی را به صورت حرفه ای دنبال کنند. يكي از قابليت‌های فوق‌العاده و منحصر به فرد Corel كه باعث محبوبيت آن شده Vector (وكتور) Base بودن آن است ، يعني اگر کاربر طرحی را آماده کند که برای مثال ابعاد آن 50 سانتيمتر در 50 سانتيمتر باشد، مي‌تواني اندازه‌ی آن را به 50 متر در 50 متر افزايش داد ، بدون اين كه كوچكترين افت كيفيتی پيدا كند يا در پيكسل ها كوچكترين تغييري ايجاد شود ؛ اینجاست که همه کاربران حرفه ای اولین گزینه نرم افزاری خود را همیشه Corel Draw قرار می دهند. این نرم افزار از نظر طراحی به خاطر دقت بالا بسیار مناسب است و طراحی شکل ها و نقشه های پیچیده به خاطر داشتن ابزار کاربردی و متنوع به سادگی انجام می شود. در بازار طراحی ها Corel Draw کاربرد بسیاری دارد ؛ طراحی انواع بنرها ، آرم های مختلف ، تابلو سازی ، برش شبرنگ ها ، طراحی کاتالوگ ها و کارت ویزیت از جمله مواردی هستند که در بازار کار طراحی های گرافیکی انجام می شوند. کیفیت بسیار بالا در چاپ و عدم افت کیفیت در اندازه های بالا بر خلاف عکس هایی که در Photoshop ویرایش می شوند از قابلیت های بارز و مهم این محصول معروف و قدرتمند محسوب می شود. هماهنگی با دیگر نرم افزارهای ویرایش عکس و طراحی های دو بعدی و سه بعدی هم از مواردی است که کاربران حرفه ای باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. وجود هزاران فونت استاندارد با پشتیبانی از زبان های مختلف دستان کاربران را برای تایپ متون هم باز می گذارد.
نسخه X6 قابلیت های متعدد جدیدی دارد که هرکدام می توانند به سرعت عمل کاربر و بالا بردن کیفیت خروجی کمک کنند. استفاده از رنگ بندی جدید در سیستم طراحی ، وجود اشکال جدید با طراحی های بسیار خلاقانه در خود نرم افزار به صورت پیش فرض ، وجود ابزار جدید برای طراحی وب سایت ها ، وجود ابزارهای مختلف در Page Layout برای بهینه تر شدن دسترسی ها ، هماهنگی با دو سیستم 32 بیت و 64 بیت برای افزایش سرعت کارکرد نرم افزار و چندین و چند قابلیت دیگر که برای حرفه ای ها بسیار اهمیت دارد.

قابلیت های كليدي نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite X6:
- طراحی های دو بعدی به صورت برداری
- کیفیت بالا در طراحی ها و امکان چاپ طرح با هر اندازه
- سازگاری با انواع زبان ها در تایپ متون
- سيستم مديريت جديد رنگ ها
- مديريت جديد در كل نرم افزار
- امكانات جديد براي طراحی وب و انيميشن ها
- سرعت بارگزاری و اجراي سريعتر
- امكانات اضافی براي طراحی های ديجيتالی
- وجود نرم افزار جدا برای طراحی وب
- استفاده از اشکال جدید و بسیار خلاقانه
- وجود بیش از 10 هزار طرح و عکس دیجیتالی آماده
- قابلیت بهره گیری از کتابخانه کامل نرم افزار برای تصاویر ، اشکال و ... در زمینه های مختلف
- ساختار جدید در طراحی ها و Grid بندی صفحه
- پشتیبانی از دو سیستم 32 بیت و 64 بیتی به صورت جداگانه
- افزایش سرعت عملکرد بخش های مختلف نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

دانلود نسخه 32 بیتی
دانلود رايگان با لينک مستقيم - 502.49 مگابايت | لينک كمكي
دانلود نسخه 64 بیتی
دانلود رايگان با لينک مستقيم - 495.14 مگابايت | لينک كمكي



:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود CorelDRAW Graphics Suite X6 - نرم افزار طراحی برداری ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: